tirsdag den 14. januar 2014

Bogmærke i filt

Her får du en lille DIY på et bogmærke der er virkelig hurtigt syet. Jeg har lavet nogle stykker og solgt på ETSY, men nu ligger jeg mønsteret ud til dig.
Tror vist godt, at den lille ræv kan puttes ind i kategorien EASY. Så det er et super nemt lille mønster, der kan laves af børn.



Hvis du kan se bort fra, at min tutorial er på engelsk, og bare nøjes med at se på billederne, så er det bare at gå i gang....











Jeg har ikke prøvet at lægge et mønster ud på den her måde, så jeg ved ikke om det virker til at printe.
Men jeg vil tro, at man kan højreklikke på billedet og klikke print.



1 kommentar:

  1. Hej Heidi. Hvor er den altså fin. Du siger at du før har solgt nogle på Etsy. Er der mulighed for at jeg kan købe en af dig. Mvh Ditte. Jeg kan kontaktes på mail ditte@varling.dk

    SvarSlet